• O consultatie asigurata de specialistii de la E.ON costa minim 600 de lei • Costurile le afli insa dupa cateva luni, dupa cum sustine un iesean care a patit-o
Nici daca esti cu facturile la zi, deci un client de buna credinta, nu te poti considera la adapost de abuzurile celor de la E.ON. Cel putin, asa sustine Dumitru Serban, un iesean din zona Gradinari. Acesta a fost facturat cu aproape 600 de lei pentru doua scantei. Cand in luna martie a sesizat cateva scantei la contor, ieseanul le-a cerut celor de la E.ON sa vina si sa-si verifice instalatia. Dupa ce contorul a fost verificat, concluzia fiind ca nu exista defectiuni de functionare, iesenului au inceput sa-i curga in cutia de scrisori facturi peste facturi. Incercarea de a lamuri problema a fost una fara sorti de izbanda. Acesta a stat inutil, timp de trei zile, la coada la E.ON.
Doua scantei de 600 de lei
Sesizand in luna martie doua scantei la contor, ieseanul Dumitru Serban a mers la sediul E.ON din strada Agatha Barsecu, unde dupa cateva ore de stat la coada, a reusit sa faca o solicitare pentru verificarea contorului. "Am facut o cerere, m-au pus sa bifez cateva patratele. Pe 11 martie au venit, l-au dat jos si au pus altul. Mi-au trimis apoi pe 21 mai un plic cu o factura de 170 de lei, pentru montare-demontare. Le-am platit factura asta, cum le-am platit pe toate. Apoi au inceput sa-mi trimita notificari de plata pentru aproape 600 de lei, pentru acel contor, chiar daca el era in perfecta stare, dupa cum sustineau intr-un raport pe care mi l-au trimis odata cu factura. Chestiunea este ca eu nu am fost anuntat ca aceste operatiuni costa si ca verificarea metrologica trebuie sa o suport eu. Nici la ghiseu, nici acasa cand au venit sa-l dea jos, nu a spus nimeni nimic. Vreau sa spun lucrurile acestea, pentru ca altii care patesc ca mine sa aiba grija", sustine Dumitru Ser