Conducerea Toshiba Romania isi doreste ca vanzarile de televizoare sa reprezinte 40% din cifra de afaceri a companiei pe 2013, dupa ce anul trecut in jur de 90% din vanzari au fost generate de laptopuri, a declarat pentru Wall-Street.ro, Lucian Condruz, country manager Toshiba Romania.
Managerul nu a oferit date despre cifra de afaceri a companiei pe piata locala.
„In Romania, potentialul de vanzare este unul ridicat, tinand cont de faptul ca in peste jumatate dintre locuinte inca se afla un televizor CRT (n.red. cu tub catodic). Este astfel normala aparitia dorintei de actualizare. Pe langa televizoare, ne dorim de asemenea sa dezvoltam local mai multe categorii de produse in acest an: storage (HDD, Flash), tablete, echipamente foto-video si echipamente audio-video (DVD, Bluray, soundbar). Pe toate aceste categorii, Toshiba are o prezenta semnificativa pe plan mondial. Ne dorim acelasi lucru si pe plan local”, explica managerul. Laptopurile aduc 90% din cifra de afaceri a Toshiba Romania Cel mai important segment pentru Toshiba Romania, cel de laptopuri, a adus 90% din afacerile companiei anul trecut. Compania a vandut anul trecut in jur de 44.300 de laptopuri, mai putin cu aproape 3.000 fata de 2011, ajungand astfel la o cota de piata de 8,2%
„Planul nostru pentru 2013 este vanzarea a cel putin 50.000 laptopuri si a tot atatea televizoare in Romania. Tendinta pe laptopuri in 2013 este cu siguranta ecranul tactil si designul subtire. Utilizatorii isi doresc tot mai mult sa achizitioneze dispozitive usor de folosit, fiabile, performante si subtiri. Un laptop nu face compromisuri asemenea tabletelor, de aceea laptopul va fi in continuare principala alegere in materie de calculator personal in urmatorii ani. Pe zona de televizoare, tendinta va fi de a conecta si mai mult televizorul cu tehnologiile din jurul lui. Astfel, vom putea conecta wirele