În ultimii ani, Danemarca a devenit o destinaţie de studiu la fel de populară precum este Marea Britanie, Franţa sau Germania pentru tinerii români. Acest lucru se datorează atât taxelor de lipsei taxelor de şcolarizare cât şi calităţii programelor de studiu şi a sistemului de învăţământ axat pe îmbinarea echilibrată a noţiunilor teoretice cu cele practice.
Alegerea unui programu de studiu şi a unei instituţiei de învăţământ care sa se potrivească standardelor, perspectivelor şi dorinţelor unui tânăr, presupune o investiţie de timp şi energie nu numai pentru identificarea şi selectarea acestora, însă şi pentru găsirea detaliilor care să îi confirme viitorului student faptul că decizia luată este cea mai bună.
În faza de cercetare, cel mai adesea, doar informaţiile generale postate de universităţi pe site-urile oficiale nu îi sunt suficiente tânărului să îşi facă o imagine completă asupra instituţiei şi programelor de studiu oferite de aceasta. Testimonialele şi părerile unor persoane care studiază sau au studiat deja acolo au adesea o putere mai mare de convingere.
Laura Niculescu, studentă în anul al II-lea la programul de Marketing Management in cadrul Academiei de Business din Aarhus si Dragoş Badău, student în acelaşi an la Universitatea de Ştiinte Aplicate Utrecht în cadrul programului International Business and Management Studies, le dezvăluie celor interesaţi să studieze la o instituţie de învăţământ superior din Danemarca ce înseamnă mai exact acest lucru.Povestestiţi-ne de ce aţi ales să studiaţi aceste domenii şi de ce la aceaste instituţii.
LAURA: „Mi-am dorit să urmez un program de studiu în sfera economiei de când eram în liceu pentru că mi-a plăcut foarte mult această materie. Am ales Marketing Management întrucât, în perioada liceului, m-am implicat într-o activitate care a presupus colaborarea cu o angajată a companiei Draexlm