Universitatea Metropolitană din Manchester (Marea Britanie) se situează pe locul fruntaş după încheierea concursului OpenAd.net instituţia de învăţământ fiind urmată de Universitatea de Arte, Ştiinţe şi Comunicare din Chile (UNIACC) şi de Southamptom Solent University (Marea Britanie).
„Suntem încântaţi că am câştigat competiţia OpenAdTalent, având în vedere concurenţa înregistrată anul acesta. Acest premiu este de natură să sporească semnificativ încrederea studenţilor şi nu reprezintă doar o distincţie pentru munca lor, ci şi o verificare a talentului şi profesionalismului lor”, a declarat directorul şcolii de Design din cadrul Manchester Metropolitan University, Neil Grant.Universitatea Metropolitană din Manchester va primi un premiu în valoare de aproximativ 3.000 de euro.
Studenţii care intră în competiţia OpenAdTalent sunt instruiţi de specialişti în legătură cu toate cerinţele cu care se confruntă creatorii de mesaje publicitare dintr-o agenţie de publicitate, ei fiind astfel gata de angajare după absolvirea cursului. În cadrul orelor pregătitoare, cursanţii învaţă noţiuni despre achiziţionarea şi vânzarea de idei de design, marketing şi advertising. Mai multe informaţii despre ideile câştigătoare şi nu numai puteţi obţine accesând site-ul www.openad.net/openadtalent. (Milena Niţă)
Universitatea Metropolitană din Manchester (Marea Britanie) se situează pe locul fruntaş după încheierea concursului OpenAd.net instituţia de învăţământ fiind urmată de Universitatea de Arte, Ştiinţe şi Comunicare din Chile (UNIACC) şi de Southamptom Solent University (Marea Britanie).
„Suntem încântaţi că am câştigat competiţia OpenAdTalent, având în vedere concurenţa înregistrată anul acesta. Acest premiu este de natură să sporească semnificativ încrederea studenţilor şi nu reprezintă doar o distincţie pentru munca lor, ci şi o verificare a talentului şi p