Conducerea companiei Farmec din Cluj-Napoca, cel mai mare producator de cosmetice cu actionariat integral autohton, a raportat realizarea in primul trimestru din acest an a unei cifre de afaceri de 4,6 mil. euro, ceea ce reprezinta o crestere a indicatorilor financiari cu 6% fata de perioada similara a anului trecut.
Producatorul clujean de cosmetice a incheiat exercitiul financiar 2007-2008 cu o cifra de afaceri de aproximativ 25 de milioane de euro (90 de milioane de lei), ceea ce reprezinta o crestere a indicatorilor financiari cu 22% fata de anul precedent. In 2007, vanzarile totale ale firmei clujene au ajuns la valoarea de 21,5 mil. euro, iar profitul companiei la 2,6 mil. euro.
„Conform primelor rezultate, in luna martie a acestui an gamele Aslavital si Farmec au inregistrat cresteri de 30%, respectiv 22,3% fata de luna ianuarie. O evolutie semnificativa au avut-o deodorantele pentru barbati din gama Athos, care au inregistrat in primul trimestru al lui 2009 vanzari cantitative mai mari cu 21% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Comparativ cu perioada similara a anului trecut, rezultatele financiare din primul trimestru la gamele de produse Gerovital H3, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec se mentin la acelasi nivel’’, a declarat pentru ZF Transilvania Mihaela Turdean, director general in cadrul companiei Farmec. Potrivit reprezentantilor companiei clujene, cresterea vanzarilor in primul trimestru din acest an fata de perioada similara din 2008 se datoreaza in special lansarii de noi produse si ofertelor promotionale.
„Multe dintre marcile pe care le detinem sunt cunoscute si in afara tarii, facand parte din productia exportata in Europa, Asia si America de Nord. Avem produse care se vand foarte bine la export, precum gama Gerovital, care reprezinta 80% din exporturile noastre’’, spune Mihaela Turdean.
Potrivit reprezentantilor