Compania germano-americană vrea să vândă anul acesta 480 de maşini Dodge, de aproape zece ori mai mult decât anul trecut, pe fondul lansării, în luna mai, a două noi modele, au declarat Compania germano-americană vrea să vândă anul acesta 480 de maşini Dodge, de aproape zece ori mai mult decât anul trecut, pe fondul lansării, în luna mai, a două noi modele, au declarat pentru NewsIn reprezentanţii importatorului. DaimlerChrysler comercializează în prezent în România un singur model Dodge, un automobil de clasă medie, numit Caliber, lansat în vara anului trecut, când marca americană a intrat oficial pe piaţa românească. Importatorul primeşte deja comenzi şi va aduce în luna mai în showroomuri alte două modele: berlina Avenger şi maşina de teren Nitro. Pentru aceste două noi modele, ţinta de vânzări pentru 2007 este de 300 de unităţi, iar pentru Caliber, modelul lansat în 2006, obiectivul de vânzări este de 180 de unităţi. Anul trecut, când Dodge a vândut maşini timp de patru luni, şi-a găsit 54 de clienţi în ţară, iar reprezentanţii DaimlerChrysler au spus că numărul a fost mulţumitor pentru o marcă nouă. Automobilele Dodge sunt produse în Statele Unite, iar de la 1 ianuarie nu mai sunt dezavantajate de taxele vamale de 30% care le ridicau preţul. Maşina de teren Dodge Nitro, care ar trebui, conform prognozelor, să fie cel mai vândut model anul acesta în România, va fi disponibil în două variante cu preţuri de 27.900, respectiv 31.900 euro. Nitro va concura cu modele precum Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Chevrolet Captiva şi Ssangyong Kyron. Oferta pentru marca Avenger include două modele comercializate la preţuri cuprinse între 23.549 şi 27.714 euro. Pe piaţă, berlina americană va concura cu modele precum Ford Mondeo, Peugeot 407, Volkswagen Passat sau Skoda Superb. Ţinta Chyrsler Group, din care fac parte mărcile Chrysler, Jeep şi Dodge, este să-şi dubleze cota de