Realizarea unui sistem integrat de transport la nivel de metroplă este blocat. Criza economică şi disputele din interiorul Agenţiei de Dezvoltare Metropolitană întârzie extinderea liniilor de transport în afara municipiului.
CITEŞTE ŞI:
Primarul Braşovului: „Criza n-a blocat, doar amână finalizarea investiţiilor"
George Scripcaru, primarul Braşovului: „CET este un blestem pentru Braşov"
George Scripcaru, primarul Braşovului: „Turismul depinde de infrastructură"
George Scripcaru: „Scandalul patinoarului a fost comandat"
George Scripcaru: „Aeroport sau aerodrom? Amândouă!"
George Scripcaru promitea, în ultima campanie electorală pentru alegerile locale, că, „în următorii ani, întregul parc de autobuze al RAT va funcţiona cu combustibil ecologic, în acest scop urmând să se construiască o staţie de producere a acestuia". În plus, spunea la acea vreme: „Voi realiza o linie de tramvai uşor, care va lega localităţile din jurul Braşovului. Tramvaiul va funcţiona pe liniile de cale ferată existente sau nou înfiinţate".
Edilul are un motiv de mulţumire: „Am reabilitat parcul auto al RAT în totalitate. Avem mijloace de transport în comun dotate cu motoare ecologice. Este adevărat că avem un proiect prin care să dotăm maşinile RAT cu instalaţii pe biocombustibil.Dar, deocamdată, suntem blocaţi că nu am găsit surse de finanţare. La această oră încercăm să găsim surse de finanţare externe bugetului local".
Scripcaru se mai plânge că nu a găsit înţelegere la unii dintre primarii localităţilor-satelit municipiului: „Pentru transportul ecologic, acolo unde am putut extinde reţeaua de troleibuze, am făcut-o. Din păcate, nu am reuşit să extindem liniile în afara oraşului. Din cauza unor primari, cum este cel de la Sânpetru, nu putem face legătura cu această comună, deşi infrastructura e pusă la punct.
Puteam ajunge