Ministrul Turismului, Elena Udrea, a declarat, miercuri seara, la Antena 3, intrebata daca se considera o "vulnerabilitate" a presedintelui Traian Basescu, asa cum afirmase Elena Basescu, ca se considera mai degraba "o tinta indirecta, inaintea campaniei prezidentiale".
"Eu m-as considera mai degraba o tinta indirecta, inaintea campaniei pentru Presedintie, prin ricoseu. Dam in Elena Udrea, ca poate se leaga lucrurile si atingem...", a spus Udrea, citata de Mediafax.
Elena Udrea i-a raspuns si colegului de partid, prim-vicepresedintele PDL Theodor Stolojan, care se exprimase, in weekend, impotriva cheltuielilor "festiviste" in plina criza economica.
"M-a mirat ca aceasta afirmatie nu a fost facuta de un coleg, ci de un economist. Turismul este o alternativa pentru economia din Romania. A nu te preocupa de turism cand ai resurse atat de mari de a creste contributia la PIB, de a creste numarul locurilor de munca, inseamana sa fii inconstient si sa repeti greseala care se face de 20 de ani. Ma mir ca un economist de talia domnului Stolojan a facut aceasta remarca absolut superficiala si ignora posibilitatile pe care turismul romanesc le are de a adduce bani", a spus Udrea.
Ea a dat exemplul Bulgariei, care a cheltuit pe publicitate pe televiziunile din Romania, intre iulie 2008-iulie 2009, 11.820.200 euro.
Prim-vicepresedintele PDL Theodor Stolojan a declarat, la sfarsitul saptamanii trecute, ca aproape in toate ministerele se fac cheltuieli de promovare, aratand ca, intr-o perioada de criza, cand se pierd locuri de munca, toata lumea trebuie sa dea dovada de retinere in privinta cheltuielilor, mai ales a celor "de tip festivist".
"Intr-o perioada de criza, in care trebuie sa disponibilizezi oameni, unii oameni isi pierd salariile, altii isi pierd parte din salarii, toata lumea trebuie sa dea dovada de re