Coca-Cola intentioneaza sa creeze o retea virtuala sub brandul Sprite, asemanatoare site-urilor MySpace si Facebook, care va fi accesibila doar prin intermediul telefoanelor mobile si care va avea rolul sa promoveze bauturile grupului, initial printre tinerii din SUA si China, transmite Reuters.
Urmarind un succes similar celui inregistrat de site-uri detinute de companii media, precum MySpace al grupului News Corp, cel mai mare producator de bauturi racoritoare la nivel mondial a anuntat ca va infiinta o retea in cadrul careia membrii isi pot crea propriul profil, pot posta fotografii si sa intalneasca noi prieteni.
Site-ul, care a fost lansat in China saptamana trecuta, va putea fi accesat de pe telefoanele mobile de catre utilizatorii din Statele Unite la 22 iunie si ulterior in alte regiuni, precum America Latina.
"Compania Coca-Cola trebuie sa continue sa recruteze noi generatii de consumatori. Marketingul prin telefonia mobila ne permite sa mergem mai departe", a declarat Mark Greatrex, vicepresedinte de marketing la nivel de grup.
MySpace poate fi vizualizat de pe unele telefoane mobile, dar, din cauza dimensiunii mici a ecranelor acestora, majoritatea celor aproape 67 de milioane de utilizatori lunari din Statele Unite acceseaza pagina de pe computerele personale.
Coca-Cola spera sa depaseasca acest neajuns prin crearea unui format de pagina care sa faciliteze accesul de pe telefoanele mobile, precum si prin oferirea gratuita a unor programe.
Compania nu a prezentat detaliile financiare ale proiectului.
Site-ul va fi folosit pentru promovarea brandului Sprite, prin piese muzicale si clipuri video oferite gratuit vizitatorilor care scriu un numar pin gasit sub capacele sticlelor.
Chiar daca brandul Sprite are un succes mult mai mic decat cel al Coca-Cola, compania a ales sa creeze reteaua sociala sub acest nume d