Studiul de fezabilitate pentru autostrada suspendata e gata, a fost realizat de sase firme, a costat 170 de mii de euro, "bani primiti", anul viitor al putea sa apara primii stalpi in Bucuresti, proiectul total se ridica la un miliard de euro iar chinezii s-ar arata dispusi sa dea 850 de milioane, a declarat candidatul independent, Sorin Oprescu, la Discutia de Luni, difuzata de HotNews.ro si RFI si realizata de Dan Tapalaga. Oprescu este convins ca acordul cu FMI contine "o parte pe care marele public nu o cunoaste" si spune ca reducerea TVA la alimentele de baza ar usura "nu numai dorinta, dar si putinta de a trai".
Asculta emisiunea Discutia de Luni
Descarca emisiunea in format MP3
Asculta in varianta integrala AUDIO cum s-a razgandit Oprescu, ce spune primarul ca a facut pentru Bucuresti, cine sunt finantatorii sai de campanie, cand si ce a discutat cu omul de afaceri Dinu Patriciu. Selectii din Discutia de Luni cu Sorin Oprescu:
Am pregatit tot ceea ce este legat de autostrada introdusa in oras, de inelul periferic interior, si de cateva luni de zile sunt in negocieri pentru a putea sa incepem, pentru ca dimensiunea financiara este extrem de mare. Un miliard de euro, si miliardul asta e fara exproprieri. Pentru ca, daca era cu exproprieri numeroase, asa cum era gandita de altii, ducea la o valoare acum de aproape 4 sau 5 miliarde, si e clar ca nu avem banii astia.Este studiul de fezabilitate facut de specialisti. L-au facut sase firme specializate in autostrazi. N-are nici un sens sa va spun cateva nume, atata timp cat sunt facute pe banii lor, nu pe banii nostri. Realizarea studiului de fezabilitate s-a ridicat undeva la 170.000 de euro, care nu i-am platit, ci i-am primit si i-am dat celor care au facut acest studiu. Sunt cateva comisii de arhitecti, de urbanisti si comisii de la Institutul de