De doi ani, Eva Longoria este imaginea brandului Bebe Sport. Campania de lansare a colecţiei pentru vara lui 2008 a obligat-o să petreacă în sala de gimnastică trei ore pe zi. O femeie
De doi ani, Eva Longoria este imaginea brandului Bebe Sport. Campania de lansare a colecţiei pentru vara lui 2008 a obligat-o să petreacă în sala de gimnastică trei ore pe zi.
O femeie "de revistă", la propriu: senzuală, sexy, provocatoare şi glamour. "Nevasta disperată" Eva Longoria şi-a "lucrat" fiecare părticică a corpului, pentru imaginile care umplu paginile presei "people", dar în mod deosebit a acţionat asupra părţilor dorsale: "Îmi plac acele exerciţii care modelează muşchii fesieri.
Nimic nu este mai reconfortant decât să simt cât de bine se mulează jeanşii pe mine", a declarat actriţa în www.actustar.com. Bebe Sport este o extensie a brandului de haine şi accesorii Bebe, lansat în 2003.
Denumirea "bebe" nu are nimic de-a face cu o colecţie destinată tinerelor mămici. Deşi o legătură există totuşi: în ştirile contradictorii despre o presupusă sarcină. Chiar şi căsătoria recentă cu sportivul Tony Parker a fost pusă pe seama unui viitor bebeluş.
Abundenţa de informaţii pe această temă a determinat ieşirea la rampă a purtătorului de cuvânt al actriţei, care a pus punct cu o dezminţire: Eva nu este însărcinată. De fapt, la originea acestei speculaţii a fost o fotografie în care Eva apărea cu o burtică mult rotunjită faţă de cea care apare în fotografii.
Explicaţia a venit din partea... jeanşilor sus-numiţi, pardon, a purtătorului de cuvânt care a grăit: "Evei îi plac foarte mult jeanşii mulaţi" (asta deja ştiam). "Ştiind acest lucru, Victoria Beckham i-a făcut cadou o pereche din colecţia lansată de ea în America.
Cum Eva mâncase copios la restaurant, jeanşii foarte mulaţi i-au scos în evidenţă abdomenul". Ştiind că PR-ul se bazează