ING Bank a anuntat miercuri lansarea unui serviciu de operatiuni bancare prin internet, numit Home'Bank, produs care va fi complementar platformei Self’Bank, potrivit unui comunicat de presa al bancii.
Prin acest serviciu, clientii bancii pot efectua transferuri in lei din contul curent catre un alt cont deschis la ING Bank sau la alta banca, administrarea liniei de credit Extra’ROL, schimburi valutare, vizualizarea soldurilor si a istoricului tranzactiilor din ultimele 6 luni.
ING Bank a anuntat miercuri ca incepand cu aceasta saptamana pune la dispozitia clientilor un serviciu de operatiuni bancare prin internet, numit Home'Bank, produs care va fi complementar platformei Self’Bank si care va fi disponibil la orice ora, accesibil de oriunde in lume, pentru efectuarea operatiunilor bancare fara numerar.
Prin accesarea adresei www.homebank.ro, clientii ING pot efectua transferuri in lei din contul curent catre un alt cont deschis la ING Bank sau la alta banca, administrarea liniei de credit Extra’ROL, schimburi valutare, vizualizarea soldurilor si a istoricului tranzactiilor din ultimele 6 luni.
"Complementar platformei Self’Bank (tranzactii cu sau fara numerar), serviciul de internet banking Home’Bank ofera in plus clientilor posibilitatea de a-si administra situatia financiara in orice moment, 24 de ore, oriunde aleg", a declarat Dirk Serbruyns, directorul general al ING Bank.
Home’Bank este consecvent principiului promovat prin Self’Bank, unde fiecare client isi poate administra singur situatia financiara. Aceleasi operatiuni accesibile la Multimat in Self’Bank, la oricare din cele 100 ING Office-uri din tara sunt disponibile si prin Home’Bank, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
Pentru activarea Home’Bank nu e necesara instalarea unui soft suplimentar. Clientul (al carui cont curent, Cont’ROL, a fo