De-a lungul carierei, am avut manageri care m-au inspirat mai mult sau mai puţin, oameni de la care am învăţat cum să fiu când voi ajunge într-un rol similar cu al lor, mi-am format anumite modele şi mi-am ales într-un final propriul stil.
GlaxoSmithKline (GSK) este compania pe care o cunosc de aproape şase ani. Aici am avut primul rol în comunicare şi, în acelaşi timp, este locul unde aş putea spune că m-am format ca profesionist. După mai multe joburi de început, toate foarte utile în dezvoltarea mea, am primit un telefon de la o companie de recrutare, prin care mi se propunea să lucrez într-o poziţie de comunicare internă, la o companie multinaţională din domeniul farmaceutic. Nu ştiam la acel moment prea multe despre GSK, nu ştiam mai nimic despre ce înseamnă comunicarea internă, dar mai organizasem evenimente cu angajaţi, scrisesem diverse materiale şi eram o persoană comunicativă.
Toate acestea se potriveau perfect cu cerinţele postului. Şi, în plus, eram în momentul în care îmi doream să trec la nivelul următor, într-o multinaţională. Şi uite aşa decizia a fost luată. După patru ani în care am descoperit, pe rând, comunicarea internă şi externă, am ales pentru o perioadă să îmi extind expertiza şi în alte industrii, să învăţ mai mult şi de cealaltă parte a „baricadei", într-o agenţie de relaţii publie, pentru ca, la începutul lui 2010, să mă întorc în GSK ca manager al departamentului de Comunicare, iar, din prima parte a acestui an, să preiau şi rolul de communication lead pentru Europa Centrală.
Drumul spre domeniul comunicării
Tot acest traseu a început în 2001, la terminarea liceului, când a venit momentul să mă decid către ce facultate mă voi îndrepta şi ce mi-ar plăcea să fac pentru restul vieţii. 18 ani, după cum bine ştim cu toţi, este o vârstă când deciziile pe care le luăm par să fie absolute şi definitive. Şi cum căl