Mona Opran este, de o luna incoace, Managing Director al agentiei Saatchi & Saatchi. O luna grea, in care a trebuit sa o scoata la capat cu analize, pitch-uri, cifre, idei, oameni. Sa faca evaluari si planuri. Si sa mai dea cate un interviu.
Wall-Street: A trecut o luna de la numirea ta in post? Care sunt cei mai importanti pasi pe care i-ai facut in aceasta luna?
Mona Opran: A fost o luna foarte intensa in care am reusit sa fac o analiza a agentiei din punct de vedere oameni, business si perspective. Cred ca avem o echipa in block-start pentru provocarile 2008.
Wall-Street: A fost mai greu sau mai usor decat te asteptai?
Mona Opran: Lucrand in aceasta structura de cativa ani nu am fost foarte surprinsa de complexitatea acestui rol; cred ca cel mai dificil aspect a fost totusi managementul timpului in conditiile in care s-au suprapus finalul de an cu evaluarea anului care tocmai se incheie si cu setarea planurilor noului management pe termen mediu si lung.
Wall-Street: Declarai, la numirea in functie, ca vei analiza resursele fiecarui department. Urmeaza restructurari in Saatchi, consolidari?
Mona Opran: Pot spune ca urmeaza schimbari in echipe, toate insa cu scopul de a creste eficienta si calitatea oamenilor, precum si serviciilor agentiei.
Wall-Street: Ati gasit un inlocuitor pentru functia de director al Saatchi & Saatchi X?
Mona Opran: Nu am gasit inca, suntem in cautarea candidatului care poate sa cladeasca ce am inceput, poate sa inspire o echipa coerenta si foarte performanta si care aduce valoare intregului grup.
Wall-Street: Care a fost cea mai importanta realizare din cei doi ani la Saatchi & Saatchi X?
Mona Opran: Cea mai importanta realizare din cei doi ani la Saatchi X este ca am reusit sa formez o echipa tanara si ambitioasa.
Wall-Street: Care a fost detaliul/elementul care te-a conv