Yahoo a inregistrat un profit net de 141 de milioane de dolari, in al doilea trimestru din acest an, in scadere fata de valoarea de 131 de milioane de dolari, din aceeasi perioada a anului trecut.
Cifra de afaceri, in schimb, a scazut la 1,57 de miliarde de dolari, de la 1,8 miliarde de dolari, in urma cu un an, relateaza The New York Times.
Directorul general al Yahoo, Carol Bartz, a declarat ca veniturile din publicitate pe site-urile companiei a scazut cu 15 procente, chiar daca numarul cautarilor pe Yahoo a crescut.
In comparatie, Google a inregistrat cresteri de 3 procente ale veniturilor din publicitate.
Cu 114 milioane de vizitatori in luna iunie, doar in Statele Unite, Yahoo.com ramane cel mai accesat home page de pe Internet. Cu toate acestea, eforturile Yahoo de a face bani de pe urma audientei masive a esuat, in ultimii ani, din cauza pretului prea mare taxat pentru reclame. Astfel, multe companii de publicitate au preferat sa-si faca reclama pe site-uri care accepta taxe mai mici.
Yahoo a inregistrat un profit net de 141 de milioane de dolari, in al doilea trimestru din acest an, in scadere fata de valoarea de 131 de milioane de dolari, din aceeasi perioada a anului trecut.
Cifra de afaceri, in schimb, a scazut la 1,57 de miliarde de dolari, de la 1,8 miliarde de dolari, in urma cu un an, relateaza The New York Times.
Directorul general al Yahoo, Carol Bartz, a declarat ca veniturile din publicitate pe site-urile companiei a scazut cu 15 procente, chiar daca numarul cautarilor pe Yahoo a crescut.
In comparatie, Google a inregistrat cresteri de 3 procente ale veniturilor din publicitate.
Cu 114 milioane de vizitatori in luna iunie, doar in Statele Unite, Yahoo.com ramane cel mai accesat home page de pe Internet. Cu toate acestea, eforturile Yah