Ford va renunta la un schimb dintre cele doua ale uzinei de asamblare de la Craiova si va reloca 500 de oameni catre uzin de motoare, in ideea de a raspunde cererii mari din piata pentru vehicule cu motorul EcoBoost de 1 litru, scrie publicatia Gazeta de Sud. Ca urmare a reducerii productiei si unii furnizori renunta la oameni, inclusiv compania Magna care a inaugurat recent fabrica, mai scrie publicatia craioveana.
Producatorul auto relocheaza aproximativ 500 de angajati care lucrau la productia vehiculului B-Max, catre fabrica de motoare, unde se va lucra in doua ture, pentru a produce micul motor EcoBoost de 1 litru, pentru care exista o cerere foarte mare pe piata.
Compania producatoare de vehicule confirma faptul ca, la momentul actual, se produc atatea vehicule cate cere piata externa, dar in iarna vor fi aduse modificari liniei, pentru a creste productia de vehicule, intr-o singura tura.
"Ford isi reechilibreaza operatiunile de productie din Craiova, Romania, pentru a raspunde actualelor conditii de piata din Europa. In urma lansarii cu succes a productiei noului B-MAX la uzina de la Craiova, Ford trece la un program de lucru intr-un singur schimb in cadrul Sectiei de asamblare de la uzina din Romania. Pe parcursul perioadei de remont din timpul iernii, Ford va aduce modificari suplimentare asupra procesului de productie pentru a permite cresterea cadentei liniei de productie. In acelasi timp, Sectia de Productie Motoare de la Craiova va trece la un program de lucru in doua schimburi, de la un singur schimb in prezent. Acest program de lucru va sustine cererea pentru premiatul motor EcoBoost de 1,0 litri si viitoarea lansare in productie a noului motor de 1,5 litri pe benzina", au declarat oficialii Ford, pentru GdS. "Pana acum, Ford a investit peste 800 de milioane de euro in transformarea uzinei de la Craiova intr-o unitate