Doctorii de la Spitalul Judeţean de Urgenţă Craiova au telefoanele de serviciu defecte de două săptămâni. Activitatea Unităţii de Primiri Urgenţe este cea mai afectată, pentru că angajaţii de la triaj nu pot lua legătura imediat cu medicii de gardă.
Angajaţii de la Spitalul Nr 1 din Craiova se plâng că nu le funcţionează telefoanele de serviciu de două săptămâni, de când „le-au murit” acumulatoarele. Doctorii care fac gărzi spun că acest lucru pune în pericol chiar viaţa pacienţilor, pentru că personalul de la Unitatea de Primiri Urgenţe (UPU) nu îi poate contacta în timp util.
„Pot apărea momente când ne aflăm la consultaţii şi chiar la toaletă. Mi s-a întâmplat de multe ori să fiu căutat pentru a rezolva un caz şi să fiu anunţat cu întârziere. Noroc cu asistentele care aleargă şi strigă după noi pe holuri ”, a declarat medicul rezident Marin Ionescu. Specialiştii spun că nu mai pot îndura această situaţie şi că, dacă aceste probleme nu se vor rezolva, pacienţii vor avea de suferit. „Telefoanele mobile sunt extrem de utile în activitatea medicală. Servicul tehnic ar trebui să le repare cât mai repede”, prof.dr. Corneliu Sabetay (foto jos), şeful Secţiei de Chirurgie Pediatrică.
Bolnavii spun că timpii de aşteptare, când ajung la Urgenţe, sunt oricum destul de prelungiţi. „Uneori stăm ore în şir, ca să fim trataţi. Nu ne e teamă, dacă avem afecţiuni care nu ne pun în pericol viaţa, însă e păcat de cei care ajung în stare gravă, ei să nu păţească ceva rău”, a spus Elena Botan (57 de ani), bolnavă.
Reprezentanţii spitalului promit că vor încerca să repare telefoanele în perioada următoare. „Într-adevăr, unele aparate au acumulatoarele defecte din cauza suprasolictării sau pentru că sunt depăşite. Am luat legătura cu firma de telefonie şi urmează să discutăm aceste aspecte, pen