Companiile de comunicare şi-au încheiat bilanţurile pe anul trecut. Grupul Time Warner a făcut în 2007 cumpărături pe piaţa on-line în valoare de 700 milioane de dolari. Internetul a Companiile de comunicare şi-au încheiat bilanţurile pe anul trecut. Grupul Time Warner a făcut în 2007 cumpărături pe piaţa on-line în valoare de 700 milioane de dolari.
Internetul a devenit din ce în ce mai atractiv pentru grupurile de media mondiale. În 2007, cei cinci giganţi (Time Warner, Walt Disney, News Corp., NBC Universal, CBS) au înregistrat în total aproximativ 333 milioane de vizitatori unici, conform AdAge. Cea mai mare achiziţie a anului trecut a fost preluarea firmei de publicitate on-line aQuantive de către Microsoft contra sumei de şase miliarde de dolari.
Internetul a devenit din ce în ce mai atractiv pentru grupurile de media mondiale. În 2007, cei cinci giganţi (Time Warner, Walt Disney, News Corp., NBC Universal, CBS) au înregistrat în total aproximativ 333 milioane de vizitatori unici, conform AdAge. Cea mai mare achiziţie a anului trecut a fost preluarea firmei de publicitate on-line aQuantive de către Microsoft contra sumei de şase miliarde de dolari.
3,1 miliarde de dolari reprezintă suma cheltuită de Google pentru compania DoubleClick
Mediul on-line este deja o afacere atât pentru trusturile mondiale de presă tradiţională care au început să dezvolte platforme separate de produsele lor mass-media, cât şi pentru grupurile de comunicare şi publicitate.
Time Warner, companie de presă ce deţine prima poziţie în topul "giganţilor" din media, a avut anul trecut aproximativ 123 milioane de vizitatori unici pe site-urile sale. Este urmat de News Corp, condus de Rupert Murdoch, cu 86,6 milioane de internauţi şi de NBC Universal (51,5 milioane). Interesantă este nu doar strategia lui Murdoch, ci şi câştigurile pe care