spun experţii, în contextul în care ele lipsesc cu desăvârşire. Dar rămâne aspectul strategiei turistice coerente, care în acest moment nu există nici în Capitală, nici la nivel spun experţii, în contextul în care ele lipsesc cu desăvârşire. Dar rămâne aspectul strategiei turistice coerente, care în acest moment nu există nici în Capitală, nici la nivel naţional.
În prima zi a Francofoniei, Bucureştiul este împânzit de steguleţe, oameni de ordine, mii de maşini şi cam atât."Nu văd unde sunt centrele de informare turistică, nu înţeleg de ce nu s-au instalat nişte chioşcuri unde să se găsească ghiduri în limba franceză. Poate vor apărea pe parcurs, eventual în prima zi de Summit", a declarat recent Paul Mărăşoiu, preşedintele companiei de consultanţă şi management în domeniul hotelier Peacock Hotels. Mărăşoiu, care este şi directorul general al hotelului de patru stele Golden Tulip Sky Gate, consideră că Bucureştiul nu va avea expunerea necesară unui astfel de eveniment pe fondul faptului că nu s-au făcut pregătiri suficiente."Bucureştiul are un centru istoric în paragină, nerenovat, nu există un circuit clasic al oraşului, nu există un card de vizitare care să ofere reduceri pentru muzee, spectacole sau alte atracţii", spune Traian Bădulescu, ofiţer de presă în cadrul Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism. Potrivit acestuia, o reţea de centre de informare nu ar costa foarte mult, închirierea sau achiziţionarea unor spaţii, plus plata personalului s-ar putea face şi cu 1-2 milioane de euro. "Bucureşti este singura capitală europeană fără centre de informare turistică", a adăugat Bădulescu."Este drept, Bucureşti nu este niciun oraş spectaculos, precum Viena, Paris sau Budapesta, dar are multe obiective care totuşi ar putea fi puse în valoare în mod inteligent, pornind de la muzee (Muzeul Satului, ţăranului Român, de Artă), până la parcuri şi alte obiective