CCA face în continuare reclamă firmei Burger prin intermediul echipamentului arbitrilor, deşi contractul a expirat de un an.
Comisia Centrală a Arbitrilor nu a mai semnat vreun acord de sponsorizare cu vreo firmă anume de mai bine de 3 ani. În schimb, continuă să facă reclamă unor foşti parteneri, care nu mai plătesc pentru aceste servicii! Despre ce e vorba?
"De ce nu acoperă sigla cu leucoplast?"
Burger, firma de bere care a sponsorizat CCA din 2004, a renunţat să-şi mai prelungească înţelegerea care a expirat în mai 2009. Totuşi, şi acum, Balaj, Tudor, Deaconu şi ceilalţi arbitri poartă echipament cu Burger imprimat pe mîneca stîngă.
"Celor de la CCA ori le e foarte lene să scoată sigla, ori au vreun interes anume să păstreze numele firmei pe echipament. Altfel e de neînţeles, pentru că se poate pune un leucoplast pe sigla firmei de bere din moment ce nu mai e sponsorul comisiei", a declarat unul dintre preşedinţii CCA din ultimul an.
"N-avem soluţii, le facem reclamă gratis"
Dan Petrescu, vicepreşedinte CCA, a explicat de ce numele sponsorului de pînă anul trecut e în continuare pe mînecile tricourilor "fluieraşilor": "Diadora, care ne-a dat echipamentul, a dat faliment şi sigla Burger era imprimată de ei pe mîneci şi nu putem să o scoatem de acolo. Cei de la Adidas, cu care vom avea o colaborare, ne vor da noul echipament abia din sezonul viitor. Pînă atunci, le facem reclamă gratis celor de la Burger".
300.000 de euro în 5 ani
Contractul cu Burger a fost semnat în 2004 de preşedintele de atunci al CCA, Ion Crăciunescu. A fost făcut pe doi ani, iar în vara lui 2006, Gheorghe Constantin l-a prelungit pe încă 3 sezoane. Suma totală achitată de firma de bere a fost de 300.000 de euro.
3 sponsori avea CCA în urmă cu 5 ani, cînd preşedinte era Crăciunescu: Lotto, Burger şi