În perioada 2006-2009, forul condus de Dumitru Dragomir a avut venituri de aproape 7 milioane de euro cu un număr de salariaţi cît un lot al unei echipe de fotbal
Anul 2008 a fost anul în care criza financiară a lovit România. Una dintre instituţiile care nu numai că n-au acuzat acest lucru, dar au reuşit un boom financiar în anii următori a fost Liga Profesionistă de Fotbal.
Două milioane pe an fără procentul din drepturile TV
Dacă în 2006 şi în 2007, LPF a raportat venituri totale de cîte un milion de euro, în 2008 a avut încasări totale de peste 2,8 milioane de euro, iar în 2009 de aproape două milioane de euro. "Aceste venituri nu au fost din cota-parte de 6,5 la sută pe care LPF o are din drepturile TV pentru că acei bani au fost împărţiţi direct cluburilor", a declarat ieri Dragomir.
Atunci care sînt sursele de venit ale unei Ligi care în 2008 avea numai 17 angajaţi, iar anul 2009 l-a terminat cu doar 5 salariaţi mai mult? În principal, contractele de sponsorizare şi de imagine pe care LPF le are cu diverşi parteneri, iar începînd din vara lui 2009, cînd comisiile au trecut la Ligă, amenzile dictate împotriva cluburilor, antrenorilor şi jucătorilor. Printre sponsorii care apar pe panoul LPF se numără Nike, Aldis, Ceresit, Bergenbier, Adeplast, Absi, dar şi Societatea Română de Cardiologie, Redis Nutriţie şi Fastum Gel.
Fondul de salarii: maximum 300.000 de euro anual
"Panoul pe care îl vedeţi în spatele meu la interviurile pe care le dau televiziunilor e cel care aduce grosul banilor la LPF"Dumitru Dragomir, preşedinte LPFCum LPF este o asociaţie non-profit, iar banii nu pot fi luaţi ca dividende, cheltuielile LPF au fost aproape egale cu veniturile, măcar în ultimii doi ani. Pe ce a cheltuit Liga peste două milioane de euro în anul 2009? Fondul de salarii anual nu poate depăşi 300.00