De curînd, au fost date publicităţii datele de audienţă furnizate de GfK România şi, conform acestora, Ştirile PRO TV şi-au zdrobit concurenţa în primele cinci luni ale acestui an. Televiziunea lui Adrian Sîrbu a ieşit învingătoare, la ştiri, pe toate tronsoanele orare. De exemplu, Ştirile PRO TV de la ora 19,00 au avut o medie de 9,3 puncte de rating, fiind urmărite de peste un milion de telespectatori din mediul urban, în timp ce, în aceeaşi perioadă, Antena 1 a obţinut o medie de 5,3 puncte de rating pe urban, pentru Observator. Ştirile PRO TV de la ora 17,00 au avut o medie de audienţă de 5,9 puncte de rating, faţă de Antena 1, care a înregistrat 1,5 puncte - ambele măsurate pe urban.
Nu este singurul succes de audienţă al lui Adrian Sîrbu din această primăvară. Telenovela Inimă de ţigan de la Acasă TV a depăşit orice aşteptări în privinţa ratingului şi a bătut de departe Clanul Sprânceană, telenovela cu romi de la Antena 1. Ultimul episod al serialului de la Acasă TV, difuzat în ziua primului tur al alegerilor locale, a înregistrat un record absolut în ceea ce priveşte serialele de televiziune difuzate la noi: 15,5% rating, adică 1.763.000 milioane de telespectatori în mediul urban. Aceasta a făcut ca Acasă TV să fie lider de audienţă pe parcursul întregii zile, surclasînd posturile care transmiteau ştiri despre rezultatele alegerilor, inclusiv PRO TV.
Bun. Nu e nici o surpriză că, în ţara Elodiei, se vînd cel mai bine ştirile cu accidente, hăcuiri, violuri sau iubite de fotbalişti pozînd goale. Nu ne surprinde nici că, în ţara manelelor, un serial care, chipurile, prezintă viaţa dintr-o şatră şi care are în distribuţie nume mari de actori (Dinică, Marin Moraru etc.) a avut un aşa de mare succes. Surprinzător este că, deşi celelalte televiziuni au făcut tot timpul eforturi să copieze PRO-ul, au rămas tot în urma lui. Clanul Sprânceană de la Ante