Facebook a lansat aplicaţia "Offers", care le permite companiilor să-şi prezinte ofertele speciale în News Feed-urile utilizatorilor, scrie The Next Web.
Sursa notează că această metodă ar fi mult mai eficientă decât site-urile clasice de reduceri, cum ar fi GroupOn, pentru că fiecare utilizator ar primi doar ofertele de care este interesat (de pe paginile brand-urilor cărora le-a dat "Like").
Deşi serviciul s-a lansat pe 29 februarie, deocamdată companiile care pot posta oferte sunt foarte puţine, fiind atent alese de Facebook. Printre ele se numără şi Ocado, un supermarket online cu livrare la domiciliu, care a anunţat că oferă chifle gratuite a doua zi. 622 de persoane s-au înghesuit să profite de ofertă. Aceştia au apăsat pur şi simplu butonul de "claim offer" (revendică oferta), după care au primit un e-mail cu toate detaliile, scrie The Next Web.
Sursa notează că "Offers" are şanse mai mari de succes decât GroupOn sau serviciile similare, deoarece ofertele sunt mai uşor de împărtăşit cu alţii şi astfel se pot viraliza mai rapid. Pe GroupOn, utilizatorii trebuie să apese butonul "Recommend", după care să se logheze pe Facebook sau Twitter şi, în cele din urmă, să apese "Share". Pe Facebook, apasă "Share" direct de sub oferta respectivă, iar aceasta ajunge în fluxul de ştiri al prietenilor.
The Next Web scrie că există riscul ca fluxurile de ştiri să fie "inundate" cu oferte, odată ce numărul companiilor care le pot posta va creşte. Asta pentru că Facebook nu a implementat un buton care să permită utilizatorilor să ascundă toate ofertele tuturor companiilor, ci doar ofertele câte unei companii.
------------------------------
Facebook a lansat aplicaţia "Offers", care le permite companiilor să-şi prezinte ofertele speciale în News Feed-urile utilizatorilor, scrie The Next Web.
Sursa notează că această metodă ar