Creditul de retail a reluat creşterea în trimestrul al doilea, după un început de an cu vânzări proaste, cererea mai mare fiind un efect al ieftinirii împrumuturilor, dar şi al faptului că mulţi clienţi au rambursat în criză sume semnificative din creditele contractate în trecut şi acum au spaţiu să se îndatoreze din nou, afirmă Vladimir Kalinov, vicepreşedintele pe retail al Raiffeisen Bank.
„Vedem o dinamică pozitivă a creditului de retail, chiar dacă nu am ajuns încă la creşteri de două cifre. Mai importantă decât viteza este însă direcţia în care mergem. Clienţii au reacţionat pozitiv la ieftinirea creditelor de consum, dar nu nivelul dobânzii este cel mai important element. Mulţi clienţi au rambursat deja sume semnificative din creditele vechi şi se pot îndatora din nou“, a declarat Kalinov. Continuarea pe ZFCorporate
Creditul de retail a reluat creşterea în trimestrul al doilea, după un început de an cu vânzări proaste, cererea mai mare fiind un efect al ieftinirii împrumuturilor, dar şi al faptului că mulţi clienţi au rambursat în criză sume semnificative din creditele contractate în trecut şi acum au spaţiu să se îndatoreze din nou, afirmă Vladimir Kalinov, vicepreşedintele pe retail al Raiffeisen Bank.
„Vedem o dinamică pozitivă a creditului de retail, chiar dacă nu am ajuns încă la creşteri de două cifre. Mai importantă decât viteza este însă direcţia în care mergem. Clienţii au reacţionat pozitiv la ieftinirea creditelor de consum, dar nu nivelul dobânzii este cel mai important element. Mulţi clienţi au rambursat deja sume semnificative din creditele vechi şi se pot îndatora din nou“, a declarat Kalinov. Continuarea pe ZFCorporate