Odată cu micul Adam, Opel a lansat o puternică ofensivă asupra pieţei auto, care se continuă cu adoptarea celui mai puternic motor diesel din Russelsheim pe monovolumul Zafira.
Automobilul cu şapte locuri produs de Opel a primit astfel un propulsor ce integrează tehnologia secvenţială diesel cu două turbocompresoare, transformându-se în acest fel în cel mai puternic model din segmentul său.
Motorul 2.0 CDTI BiTurbo dezvoltă 195 CP şi 400 Nm, asigurându-i versiunii de top a modelului Zafira o viteză maximă de 218 km/h şi un sprint până la 100 km/h ce durează doar 8.9 secunde. În acelaşi timp, consumul returnat în regim mixt este de doar 5.6 l / 100 km, deci vorbim aici despre o balanţă extrem de bine echilibrată între performanţe şi consum.
Propulsor se adaugă deja generoasei liste de motoare disponobile pentru modelul Zafira, acesta beneficiind de nu mai puţin de zece motorizări diferite. Dintre acestea, patru sunt versiuni diesel, patru funcţionează cu benzină, iar două dintre ele, alimentate cu GPL sau gaz natural, sunt disponibile doar pe anumite pieţe.
Noul Zafira BiTurbo poate fi deja comandat în România, preţul cerut pentru cel mai puternic monovolum fiind 28.665 euro cu TVA. Livrările vor fi onorate începând cu luna aprilie, imediat după ce automobilul german va debuta în faţa publicului în cadrul Salonului Auto de la Geneva.