Un numar de 11 manageri romani au absolvit pana acum programul de EMBA oferit de Berlin School of Creative Leadership, un institut din cadrul Universitatii Steinbeis din Germania, program special creat pentru profesionistii din industriile creative.
Principalul motiv pentru care managerii din industria advertisingului aleg sa petreaca aproximativ un an si jumatate la cursurile EMBA-ului de la Berlin este ca un astfel de masterat nu exista pe piata locala. Programul, care a inceput inca din 2006, se adreseaza managerilor care lucreaza in agentii de publicitate sau de relatii publice, dar si celor care activeaza in domenii precum jurnalism, design sau marketing.
"Managerii romani par sa fie mai interesati decat germanii in ceea ce priveste valoarea pe care o aduce un EMBA. Programul ii invata pe liderii companiilor sa aiba un stil de management creativ si cuprinde cursuri de contabilitate, finante, strategie, resurse umane, adaptate la industriile creative", sustine Clark Parsons, managing director in cadrul Berlin School of Creative Leadership.
Programul este conceput in asa fel incat sa reflecte experienta de business a unor lideri din domeniile advertising, jurnalism, PR, divertisment sau new media, in piete si culturi diferite.
"Am ales acest program pentru a ma intalni si pentru a invata de la oameni care scriu istoria creativitatii la nivel mondial, alaturi de colegi care vor sa se dezvolte in primul rand pe ei ca lideri si sa transforme industriile din care provin", precizeaza Simona Dan, senior partner in cadrul agentiei de relatii publice Rogalski Grigoriu, care a inceput programul in luna noiembrie a anului trecut si care il va finaliza la sfarsitul lunii aprilie in 2010.
"Cu totii ne-am inscris la program cu dorinta de a ne transforma din profesionisti foarte buni in lideri desavarsiti. Una din primele lectii de la scoala