In lume s-a lansat in septembrie anul acesta. In Romania lansarea Back to Black a avut loc pe 17 noiembrie intr-o vila istorica preschimbata intr-un palat misterios in mijlocul Bucurestiului. Madison Perfumery a invitat publicul in casa unor colectionari de arta extravaganti pentru a le oferi un tur olfactiv decadent, de la A Taste of Heaven, Straight to Heaven, Love, Prelude to Love si Beyond Love la Parisian Orgies - Cruel Intentions, Liasons Dangereuses. Pentru ca, la final, oaspetii sa se poata bucura de Back to Black, cel mai recent parfum By Kilian. "Nu mi-am propus sa fiu parte dintr-un trend. Am ales «Back to Black» pentru ca imi place foarte mult acest titlu (al melodiei cantate de Amy Winehouse) si negrul este totodata una dintre cele mai misterioase si mai pline de semnificatii culori", spune Kilian Hennessy.
Mostenitorul unei lungi dinastii de creatori de cognac, pionieri ai luxului, nepotul fondatorului grupului LVMH, Kilian a copilarit in pivnitele pline cu cognac ale familiei. In cautarea "angel's share" (acel cognac care se evapora in procesul de invechire), Kilian a descoperit stiinta parfumeriei. A studiat si lucrat la Christian Dior, Paco Rabanne, Alexander McQueen si Giorgio Armani. Iar acum a lansat o serie de parfumuri care se potriveste foarte bine cu propria-i personalitate.
"Am conceput L'Oeuvre Noire cu o ambianta cvasi-faustiana in minte. Am vrut sa fac o vraja ca aceia care au intunecat spiritul lui Rimbaud sau ca atunci cand sunt evocate vrajitoarele in Macbeth. Dar o vraja care sa se potriveasca si cu versurile melodiilor lui 50 Cent, Snoop Dogg sau Pharell Williams, versuri despre tentatia in fata violentei urbane", explica Hennessy.
Intrebat care este targetul Back to Black, Kilian raspunde scurt si concis - "Oamenii care vor sa fie sexi". Romanii nu fac exceptie, spune parfumierul. "Bestseller-urile din Romania sun