Avantajele unei afaceri proprii sunt numeroase, incepand cu eficientizarea timpului pana la maximizarea abilitatilor si cunostintelor din domeniul familiar antreprenorului, insa provocarea sta in asigurarea continua a unui flux de clienti, chiar si atunci cand resursele sunt limitate. O solutie acceptabila este e-mail marketing-ul, explica specialistii consultati de entrepreneur.com.
“Intr-un start-up nu exista initial un departament de marketing si unul de vanzari. Antreprenorul reprezinta aceste departamente”, afirma Gail F. Goodman, CEO al companiei americane Constant Contact, un serviciu de e-mail marketing destinat intreprinderilor mici si mijlocii.
Marketingul prin e-mail este rapid si accesibil si nu necesita investitii majore. Avantajele folosirii acestui mijloc informativ sunt contactarea directa a prospectilor, incurajarea vanzarilor repetate prin rapeluri, crearea de oportunitati si promotii pentru a reaminti pozitionarea brandului si prezentarea expertizei companiei pentru a castiga increderea clientilor.
Cum ne putem promova prin e-mail marketing? Goodman indica doua directii pe care le putem urma: newslettere si e-mail-uri promotionale, indiferent de obiectul de activitate al firmei.
Newsletter-ele sunt o cale ideala de a comunica informatii despre companie, produsele si serviciile oferite, povestile de succes ale clientilor prezenti care au testat deja oferta si orice informatie de expertiza care sa aminteasca clientilor prospecti prezenta companiei pe piata.
Intreaba-te intotdeauna ce le-ar placea clientilor tai sa citeasca. Obtine feedback de la actualii clienti, de la asociati, prieteni sau chiar familie. Newsletter-ele trebuie sa fie atractive din punct de vedere grafic, iar continutul precis, nu neaparat foarte mult, inclusiv cu informatii financiare de interes.
E-mail-urile promotionale combina continutul info