Rezultatele inregistrate de Samsung in cel de-al doilea trimstru al acestui an au depasit recordul stabilit in prima parte a anului, ca urmare a numarului foarte mare de vanzari pe divizia de telefoane mobile.
Compania a raportat un profit operational record de 5,9 miliarde dolari in T2, , in crestere cu circa 80% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
In acest fel, cota de piata a gigantului sud-coreean a urcat la 34,6% pe segmentul smartphone-urilor, in timp ce Apple a suferit o scadere de 26 procente, inregistrand o cota de piata de 17,8%.
Analistii sunt insa de parere ca T3 va fi si mai bun, insa profitul ar putea sa scada secvential in ultimul trimestru.
WSJ.com a analizat parcursul Samsung in utlimul an si a scos la iveala cinci lectii pe care gigantul sud-coreean le-a pus in aplicare.
Smartphone-urile domina vanzarile grupului Samsung a incetat sa mai prezinte informatii legate de livrarile de produse inca de la inceputul acestui an, insa analistii sustin ca smartphone-urile domina in prezent vanzarile companiei nu doar ca venituri si profit ci si ca volum.
Peste 93 de milioane de telefoane au vandut sud-coreenii in a doua parte a acestui an, mai bine de 50% dintre acestea (50,5 milioane) fiind smartphone-uri, fiind echivalentul a 54% din volum, potrivit unei cercetari Strategy Analytics, citata de WSJ.com.
Profitul operational pentru divizia mobila, intr-o continua crestere Jucatorii din industria de profil se asteapta ca mai bine de 90% din telefoanele vandute in 2015 sa fie smartphone-uri, cu un pret mediu de 100 dolari, la circa o treime din cat costa in prezent, se arata intr-un studiu citat de aceeasi publicatie. Totodata, marjele de profit ar urma sa scada, ceea ce se intampla in mod obisnuit pe segmentul electronicelor de consum.
Divizia telecom a Samsung a raportat cresteri ain cele sase trimestre cal