Dorinţa de a deveni pilot i-a încolţit în minte când zbura ca pasager pe un avion de linie şi văzut cockpit-ul piloţilor şi a ascultat convorbirile acestora. Acum îşi dă licenţa pentru pilot-privat.
NĂSCUT. 15 iulie 1992, la Râmnicu Vâlcea
STUDII. elev în clasa a XII-a la Colegiul Naţional „Alexandru Lahovari" din Rm. Vâlcea
IDEAL. Să devină comandant la o mare companie aeriană
Andrei abia a împlinit, de câteva zile, 18 ani, iar când a luat primele lecţii de zbor încă nu se afla la vârsta majoratului. Tânăr, simpatic şi foarte spiritual, plăcerea de stat de vorbă cu el îţi rezervă un dialog interesat, dar noncoformist. „Nu pot să-ţi spun că-mi plăcea de mic să mă joc cu avioanele. Este adevărat că m-am urcat într-un elicopter de intervenţii în anul 2005. Tata lucra pe atunci la Automobilul Clubului Român şi îmi aduc aminte că aparatul de zbor aterizase pe un platou din imediata vecinătate a Prefecturii. Pilotul cu care am discutat atunci, l-am întâlnit acum ca instructor la Şcoala de Aviaţie Civilă" , povesteşte.
Lumea fascinantă din cockpit-ul piloţilor
Dar ceea ce se întâmplă în cabina piloţilor, discuţiile dintre aceştia, aparatura aceea sofisticată, aveau să-i declanşeze interesul ceva mai târziu, când Andrei a mers la un unchi, în Spania. „În anul 2007 m-am dus ca pasager, cu o cursă comercială, la Barcelona. Aveam loc pe al doilea rând, iar stewardesele după ce i-au servit cu cafea pe piloţi, au lăsat uşa deschisă. Discuţiile piloţilor din cockpit, în engleză, bineînţeles, m-au interesat, s-a declanşat un «click» şi au urmat ore în şir de zbor virtual". Lumea calculatorului nu avea să fie una şi aceeaşi cu cea a zborului adevărat.
Zborurile de verificare, abc-ul piloţilor
Andrei a intrat în legătură cu oameni a căror viaţă se derulează în jurul zborului, a cunoscut, piloţi, controlori de trafic. Întâmplarea a făcut c