Grupul suedez H&M, care deţine un magazin şi la Braşov, va demara, din luna februarie, un program în premieră: colectează haine vechi, iar în schimbul acestora clienţii vor primi vouchere pe care să le folosească la achiziţia de produse noi H&M, relatează Reuters. Toţi clienţii vor primi câte un voucher, pentru fiecare geantă de haine aduse pentru reciclare şi se acceptă orice articol de îmbrăcăminte, indiferent de brand şi de starea sa. „Pot fi donate haine uzate, rupte, demodate, mici, mari, vechi, nu conteaza brandul şi tipul hainei. Important e să nu le arunce la groapa de gunoi, ci să vină cu ele în magazine. Îi vom recompensa cu un voucher de reducere. Este o campania de responsabilizare socială”, a declarat Diana Tofan, PR reţea de magazine. Grupul suedez H&M, care deţine un magazin şi la Braşov, va demara, din luna februarie, un program în premieră: colectează haine vechi, iar în schimbul acestora clienţii vor primi vouchere pe care să le folosească la achiziţia de produse noi H&M, relatează Reuters. Toţi clienţii vor primi câte un voucher, pentru fiecare geantă de haine aduse pentru reciclare şi se acceptă orice articol de îmbrăcăminte, indiferent de brand şi de starea sa. „Pot fi donate haine uzate, rupte, demodate, mici, mari, vechi, nu conteaza brandul şi tipul hainei. Important e să nu le arunce la groapa de gunoi, ci să vină cu ele în magazine. Îi vom recompensa cu un voucher de reducere. Este o campania de responsabilizare socială”, a declarat Diana Tofan, PR reţea de magazine.