Limuzinele de lux reprezintă cea mai înaltă treaptă a industriei auto, unde sunt implementate cele mai noi şi revoluţionare tehnologii unde preţul contează foarte puţin, sau chiar deloc. Pe primul loc întotdeauna sunt confortul şi siguranţa pasagerilor. Tocmai din acest motiv, acest segment este unul foarte rarefiat. Principala "luptă" se duce între BMW Seria 7, Audi A8 şi BMW Seria 7, dar nu trebuie ignorate nici Lexus LS sau Jaguar XJ.
Cel mai nou model dintre acestea este Seria 7 facelift de la BMW lansată în vara acestui an. Spre deosebire de modelul lansat în 2008, ediţia "revizuită" a acestuia vine cu motorizări îmbunătăţite, noi instrumente de bord afişate acum pe un display LCD, sistem multimedia îmbunătăţit, suspensii revizuite şi mici modificări în ceea ce priveşte designul. La nivel de înaltă tehnologie trebuie menţionată cea de-a treia generaţie a computerului de bord iDrive, sistemul BMW Night Vision plus Dynamic Light Spot care permite detectarea pietonilor de pe marginea drumului sau sistem de asistare a fazei lungi în cazul farurilor cu LED cu efect antiorbire.
La exterior primele modificări vizibile sunt la nivelul farurilor care acum dispun de tehnologia LED, o nouă grilă a radiatorului care acum dispune de nouă şi nu 12 bare verticale, iar prizele de aer din partea de jos au crescut, mărind fluxul de aer spre motor şi contribuind la o imagine mai sportivă.
La interior imediat ies în evidenţă instrumentele de bord afişate pe un display LCD, sistemul audio Bang&Olufsen de înaltă fidelitate. Pentru confortul pasagerilor scaunele faţă dispun de un nou design cu un suport lateral îmbunătăţit, pe lângă sistemele de încălzire şi ventilaţie.
Înainte de a porni la drum, sistemul Driving Experience Control permite acum ca pe lângă modurile Confort, Normal, Sport şi Sport Plus, să fie folosit un nou mod Eco Pro care optimizează toate