Preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, Horea Uioreanu, afirmă că senatorul Alin Tişe, fost preşedinte al CJ Cluj, se obliga, negru pe alb, în 2010, să devieze un tronson din centura Vâlcele-Apahida în etapa finală de prelungie a pistei aeroportului Cluj-Napoca. În plus, noua pistă nu se „încalecă“ cu centura, dar se opreşte la 200 de metri de ea, ceea ce încalcă restricţiile impuse de buna funcţionare a unui aeroport.
„Noua pistă a aeroportului nu taie centura Vâlcele-Apahida, ci s eopreşte la circa 200 d emetri. Asta este o problem pentru că se încalcă zona de securitate“, afirmă preşedintele Consiliului Judeţean Cluj , Horea Uioreanu.
Acesta a dat un comunicatul prin care se arată că senatorul Alin Tişe susţine că nu a avut nici un fel de responsabilitate în elaborarea proiectului de dezvoltare a aeroportului, toate documentele fiind gestionate de conducerea aeroportului.
„Mai mult chiar, el mai afirmă că, în realitate,”construirea pistei de 3,500 m nu e influenţată / afectată în nici un fel de construirea centurii, aşa cum eronat se susţine în spaţiul public”, dându-se victimă.
Vreau să-i reamintesc domnului Alin Păunel Tişe că în octombrie 2010 a solicitat doamnei Anca Boagiu, ministrul transporturilor la acea data, în scris, sprijin ”cu emiterea unui aviz favorabil” pentru ”Planul Urbanistic Zonal - Dezvoltarea şi modernizarea Aeroportului Cluj Napoca şi dezvoltare servicii în zonele aferente”.
El mai preciza în adresa remisă ministerului ”că în momentul în care vor demara lucrările pentru etapa finală la obiectivul de investiţie Pista de 3500 de m, Consiliul Judeţean Cluj se angajează să facă demersurile necesare devierii parţiale a unui tronson din Varianta ocolitoare Cluj-Est înspre Apahida. Pentru prima etapă a Pistei la 2100 de metri ce urmează să fie începută în acest an, nu este necesară nici o intervenţie asupra centurii oc