Emisiunea "România, te iubesc!", difuzată de Pro Tv, a fost lider de audienţă. Potrivit unui comunicat al postului din Pache, aproape 2.500.000 de telespectatori au urmărit, ediţia de ieri, în minutul de aur, 18:58. În intervalul 18:01 - 18:59, atunci când a fost difuzată emisiunea, ProTv a fost lider absolut de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban.
Astfel, pe publicul comercial din mediul urban, ProTv a înregistrat, în medie, 5,5 puncte de rating şi 17,1% din cota de piaţă, spre deosebire de Antena 1, clasată abia pe locul al IV-lea, avea doar 2,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de doar 7,2 procente.
Şi pe publicul din mediul urban ProTv a deţinut supremaţia, şi a obţinut, în medie, 5,5 puncte de rating şi 13,3 procente din cota de piaţă, iar Antena 1, clasată şi aici tot pe locul al IV-lea, a avut doar 2,6 puncte de rating şi 6,4% cotă de piaţă.
Emisiunea "România, te iubesc!", difuzată de Pro Tv, a fost lider de audienţă. Potrivit unui comunicat al postului din Pache, aproape 2.500.000 de telespectatori au urmărit, ediţia de ieri, în minutul de aur, 18:58. În intervalul 18:01 - 18:59, atunci când a fost difuzată emisiunea, ProTv a fost lider absolut de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban.
Astfel, pe publicul comercial din mediul urban, ProTv a înregistrat, în medie, 5,5 puncte de rating şi 17,1% din cota de piaţă, spre deosebire de Antena 1, clasată abia pe locul al IV-lea, avea doar 2,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de doar 7,2 procente.
Şi pe publicul din mediul urban ProTv a deţinut supremaţia, şi a obţinut, în medie, 5,5 puncte de rating şi 13,3 procente din cota de piaţă, iar Antena 1, clasată şi aici tot pe locul al IV-lea, a avut