România va fi promovată ca destinaţie turistică sub brandul turistic naţional prin utilizarea platformei sociale Facebook, a declarat Elena Udrea, ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului.
"Am discutat cu reprezentanţii Facebook despre promovarea României, a destinaţiilor româneşti, sub brandul turistic naţional, la recomandarea specialiştilor spanioli care au realizat brand-ul. Brandul turistic va fi astfel promovat prin new-media, în contextul în care aceste canale au devenit din ce în ce mai accesate decât canalele media tradiţionale", a afirmat Elena Udrea.
Astfel, MDRT şi Facebook vor elebora o strategie de comunicare integrată de social-media, stimularea dezvoltării programelor turistice în adaptarea celor mai noi inovaţii din industria Internetului, organizarea de către Facebook a unor sesiuni de training pentru reprezentanţii ministerului şi ai celor din turism pentru utilizarea social-media, precum şi organizarea unei conferinţe cu toţi actorii din industria turistică pentru implementarea strategiei de comunicare prin intermediul new-media.
Udrea a explicat că, momentan, nu au avut loc discuţii privind bugetul alocat campaniei de comunicare. "Suntem în faza fixării obiectivelor şi stabilirii unor planuri pentru atingerea lor. Strategia va fi finalizată în decembrie, iar implementarea va fi realizată cel mai târziu la începutul lunii martie", a subliniat Elena Udrea.
Black Changlee, vice-preşedintele Facebook a declarat că România nu este singura ţară care a apelat la promovarea turistică pe social-media. "Este pentru prima oară când colaborăm într-un proiect într-o fază atât de timpurie pentru elaborarea unei strategii de promovare axată pe educaţie şi formare", a declarat Black Changlee. Facebook urmează să propună primele produse turistice care vor fi promovate pentru atragerea turiştilor în România