“Un meniu McChicken si o salata. Mare, da. Fara sos. Fara prajitura. Fara inghetata. Nu, nu, nimic extra…Livrati la apt. 15 va rog. Multumesc”. Intrarea McDonald’s pe segmentul livrarilor la domiciliu, chiar daca in prezent pe o zona mica, poate reprezenta un nou inceput pentru fast food-urile locale si o schimbare de strategie, in paralel cu modificarea obisnuintelor de consum pentru unii clienti.
Vrei sa afli mai multe despre comertul electronic? Ai sau vrei sa lansezi un magazin online? Participa la ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.
In tari precum India, Japonia sau China, McDonald’s deja livreaza la domiciliu pe scara larga. Practic, la inceputul anului trecut, peste 1.500 de restaurante McDonald’s din China, din aproape 9.000, ofereau posibilitatea de livrare la domiciliu.
Acest lucru inseamna cresterea vanzarilor pentru companie cu circa 10-15%, conform datelor publicate in presa din India pentru piata din statul asiatic.
Sursa video: WSJ.com
“Pe noi nu ne intereseaza cresterea veniturilor”, spune pentru Wall-Street.ro directorul general McDonald’s pe Romania, Daniel Boaje. “Impactul este la nivel de crestere a comoditatii clientilor nostri fideli din zona Victoriei”, spune Boaje.
“Vom continua o perioada mai lunga livrarile in zona de birouri din Victoriei. Deocamdata insa, ne vom limita la aceasta zona. Daca vom vedea ca proiectul da rezultate din punct de vedere al volumului vanzarilor, vom continua proiectul pe o perioada si mai lunga”, continua el. Managerul subliniaza ca nu doreste sa inlocuiasca experienta de cumparare din magazinele fizice cu comenzile la domiciliu, de aceea nu are inca in plan extinderea si la alte magazine – contrar strategiei McDonald’s din alte state din lume. El a evitat sa sublin