Cele mai importante drumuri din Timiş au un nou termen de finalizare, octombrie 2009, după ce lucrările au început în urmă cu şase ani Ministrul Ludovic Orban dă vina pe birocraţie
Cele mai importante drumuri din Timiş au un nou termen de finalizare, octombrie 2009, după ce lucrările au început în urmă cu şase ani
Ministrul Ludovic Orban dă vina pe birocraţie şi pe soluţiile tehnice în cazul prelungirii termenului pentru centură, iar de ritmul lucrărilor la Timişoara-Lugoj nu e mulţumit.
Vizita lui Ludovic Orban la Timişoara nu a fost una inaugurală, aşa cum promitea anul trecut. Atunci a spus că peste un an vom avea variantă ocolitoare, iar sectorul Timişoara - Lugoj va fi aţă. Şi de data aceasta, ministrul Transporturilor a vizitat şantiere.
"Centura sperăm că va fi gata anul viitor. I-am spus constructorului să lucreze şi sâmbăta şi duminica, să-şi aducă oameni, ca să termine mai repede. Au fost probleme cu consultanţa, care trebuia să avizeze nişte soluţii noi, şi de asta s-a întârziat", a spus Orban.
Constructorul centurii tace mâlc
Project managerul de pe centură, Constantin Belioaie, i-a prezentat ministrului un grafic de lucrări care se întinde până în octombrie 2009. Belioaie nu s-a hazardat să spună că va termina lucrările, aşa cum i-a cerut ministrul, chiar dacă, prin contract, va primi o bonificaţie pentru fiecare lună cu care va încheia mai repede şantierul.
Totodată, firma va avea mai mult de câştigat pentru că centura va fi extinsă la patru benzi, iar valoarea contractului va creşte.Lucrările pe sectorul Timişoara-Lugoj abia au început, constructorul nu are suficiente puncte de lucru, iar cele deschise sunt prea lungi şi dăunează traficului. Inclusiv ministrul a spus că şantierul merge prost.
Faima constructorului de pe DN e zadarnică
Indiferent de problemele constructorului, acesta poate pa