Investiţia de 900 000 de euro făcută de statul român pentru achiziţionarea unui logo turistic aparent "furat" este greşită, scrie cotidianul Wirtschaftsblatt, care oferă sugestii Ministerului Turismului din România, scrie Deutsche Welle, citat de Realitatea.net.
În opinia lui Michael Brandtner, consultant de marketing strategic şi publicist, care semnează un articol în cotidianul austriac Wirtschaftsblatt, România nu are atât o problemă cu logo-ul ei turistic, cât cu brandul de ţară, care nu este clar definit şi poziţionat pe piaţa turistică internaţională.
"Sloganul "Explore the Carphatian garden" nu ajută cu nimic la formarea unui brand puternic de ţară, de vreme ce Carpaţii înşişi reprezintă un detaliu destul de neclar în minţile potenţialilor clienţi. E ca şi cum ai construi o casă pe nisip", scrie expertul austriac.
Sloganul "Descoperiţi ţara lui Dracula" ar putea crea în mintea posibililor turişti o imagine clară despre România şi ar ajuta la consolidarea brand-ului de ţară, mai scrie Wirtschaftsblatt.
Investiţia de 900 000 de euro făcută de statul român pentru achiziţionarea unui logo turistic aparent "furat" este greşită, scrie cotidianul Wirtschaftsblatt, care oferă sugestii Ministerului Turismului din România, scrie Deutsche Welle, citat de Realitatea.net.
În opinia lui Michael Brandtner, consultant de marketing strategic şi publicist, care semnează un articol în cotidianul austriac Wirtschaftsblatt, România nu are atât o problemă cu logo-ul ei turistic, cât cu brandul de ţară, care nu este clar definit şi poziţionat pe piaţa turistică internaţională.
"Sloganul "Explore the Carphatian garden" nu ajută cu nimic la formarea unui brand puternic de ţară, de vreme ce Carpaţii înşişi reprezintă un detaliu destul de neclar în minţile potenţialilor clienţi. E ca şi cum ai construi o casă pe nisip", scrie expertul austriac.
Sl