Ultima ediţie a „Audiţiilor pe nevăzute” a show-ului VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, difuzată aseară de ProTV a fost lider detaşat de audienţă.
Conform Kantar Media, la nivelul publicului comercial (public din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani), ProTV a înregistrat o audienţă medie 14.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 28.1%, urmat de postul de televiziune Kanal D cu o medie de 7.3 puncte de rating şi 14.6% cotă de piaţă şi Antena 1 cu 7.1 puncte de rating şi 14% cotă de piaţă.
VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2 şi-a păstrat poziţia de lider şi la nivelul publicului din mediul urban, obţinând o audienţă medie de 11.8 puncte de rating şi 21.5% cotă de piaţă, urmat de Kanal D cu 8.8 puncte de rating şi 16.1% cotă de piaţă şi Antena 1 cu 6.4 puncte de rating şi 11.6% cotă de piaţă.
În minutul de aur la nivelul publicului commercial (22:04), ProTV a obtinut un rating de 18.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 36.4%. La nivelul întregii populaţii din România, în minutul de aur înregistrat la ora 21:12, aproape 3 milioane de telespectatori au fost cu ochii şi urechile pe VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2.
Etapa “Audiţiilor pe nevăzute” de la VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2 s-a încheiat aseară. Cei patru antrenori: Loredana, Marius Moga, Smiley şi Horia Brenciu şi-au ales câte 14 voci cu care vor merge mai departe în etapa CONFRUNTĂRILOR.
Ultima ediţie a „Audiţiilor pe nevăzute” a show-ului VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, difuzată aseară de ProTV a fost lider detaşat de audienţă.
Conform Kantar Media, la nivelul publicului comercial (public din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani), ProTV a înregistrat o audienţă medie 14.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 28.1%, urmat de postul de televiziune Kanal D cu o medie de 7.3 puncte de rating şi 14.6% cotă de piaţă şi Antena 1 cu 7.1 puncte de rating şi 14% cotă de piaţ