Drumul național 6 care leagă Timișoara de Lugoj a ajuns, la cinci luni după recepția finală, 52 de kilometri de gropi.
Gropile pe DN 6 Timișoara - Lugoj au apărut la 5 luni după recepția finală
Sursa: Redesteptarea.ro
Reabilitarea DN 6 Timișoara - Lugoj a costat 30 de milioane de euro
Sursa: Redesteptarea.ro
Reabilitarea celor 52 de kilometri din DN 6 Timișoara - Lugoj a fost încheiată în decembrie 2009, când fostul ministru al Transporturilor Radu Berceanu a tăiat panglica inaugurală
Sursa: Adi Pîclișan
Gropile au apărut la mai puțin de jumătate de an de la recepția finală a lucrării încheiate în 2010. După ce au așteptat mai mulți ani pentru a circula în condiții normale de la Timișoara la Lugoj, șoferii fac acum slalom printre gropile apărute în asfalt.
Drumul a fost inaugurat de două ori. La finele lui 2009 i s-a tăiat prima data panglica, în prezența fostului ministru al Transporturilor, Radu Berceanu, și al ambasadorului Japoniei în țara noastră. Lucrările pe DN 6 au costat peste 30 de milioane de euro, bani proveniţi de la Banca Japoneză şi Guvernul României. Reabilitarea DN 6, care leagă Timişoara de Lugoj, a început în 8 ianuarie 2003, iar lucrările ar fi trebuit finalizate până în 2006, însă contractul a fost reziliat în acel an de către ministrul Radu Berceanu, licitațiile pentru încredințare fiind reluate.
În ciuda inaugurării cu fast, recepția drumului s-a făcut abia în vara anului trecut. În august, firma care s-a ocupat de reabilitarea DN 6 a restricționat traficul pentru a turna un covor asfaltic. Lucrările s-au făcut în vederea recepției finale, reprezentanții CNADNR fiind, la un an și jumătate după încheierea lucrărilor, nemulțumiți de anumite aspecte. Covorul asfaltic turnat în vară s-a deteriorat dramatic în mai puțin de șase luni. În acest moment gropile nu sunt semnalizate, punând î