În fiecare birou există o persoană care nu este tocmai plăcută de ceilalţi colegi. Dar te-ai întrebat dacă nu cumva chiar tu eşti colegul enervant? Iată cele opt caracteristici ale lui, potrivit Mediafax.
1. Laşi treaba apărută în ultimul moment pe seama celorlalţi? Întotdeauna vor apărea proiecte pe ultima sută de metri a unei zile la birou. Dacă tu alegi mereu să le ignori şi să le laşi pe seama celorlalţi sau dacă eşti unul dintre manageri care nu a atribuit încă proiectele, atunci îţi vei atrage reproşurile colegilor, scrie Business Insider.
2. Îţi place să vorbeşti despre nimicuri chiar dacă alţi colegi sunt ocupaţi până peste cap? E greu să-ţi asumi o asemenea caracterizare, aşa că realizează cât vorbeşti în medie într-o conversaţie normală în comparaţie cu ceilalţi interlocutori. Şi trebuie să înţelegi că doar pentru că tu ai timp de vorbit, asta nu înseamnă că şi ceilalţi pot face acest lucru. Fii atent, poate colegii tăi încearcă să se sustragă conversaţiei.
3. Eşti mereu într-o poziţie foarte defensivă? Dacă te înfurii la cea mai mică aluzie că munca ta nu este perfectă, atunci colegii vor ajunge să evite să-ţi mai spună cu ce ai greşit pentru a nu se confrunta cu tine. Ca rezultat, vei vedea că o să găseşti problemele mult prea târziu pentru că nu ai primit sfaturi potrivite.
4. Te plângi de comportamentul oamenilor pe la spatele lor în loc să vorbeşti direct cu ei? Dacă ai descoperit vreodată că un coleg se plânge de comportamentul tău fără să-ţi spună ţie nimic, ştii cât de frustrantă este această situaţie. Dacă vorbeşti cu cineva direct, nu numai că le dai o şansă să-ţi răspundă, dar s-ar putea să afli informaţii noi pentru a vedea lucrurile într-o altă lumină.
5. Eşti negativist? Dacă urăşti lucrurile noi, sugestiile altor oameni şi pe tipul de la capătul culoarului, s-ar putea să fii morocănosul biroului. Morocănoşii cred