Grupul Volkswagen a înregistrat o creştere a cotei pe piaţa mondială a autoturismelor în primele şase luni ale anului la 12%, de la 9,9% în primul semestru al anului trecut. „Rezultatele obţinute corespund deplin planificărilor. Cu toate acestea, în cea de-a doua jumătate a anului sunt necesare eforturi intense pentru a ne menţine pe această traiectorie ascendentă. Se menţin incertitudinile economice cu privire la evoluţia situaţiei din acest an“, a declarat direct
Grupul Volkswagen a înregistrat o creştere a cotei pe piaţa mondială a autoturismelor în primele şase luni ale anului la 12%, de la 9,9% în primul semestru al anului trecut.
„Rezultatele obţinute corespund deplin planificărilor. Cu toate acestea, în cea de-a doua jumătate a anului sunt necesare eforturi intense pentru a ne menţine pe această traiectorie ascendentă. Se menţin incertitudinile economice cu privire la evoluţia situaţiei din acest an“, a declarat directorul de vânzări al concernului, Detlef Wittig.
Marca Volkswagen, plus de livrări în primele şase luni
Marca Volkswagen Autoturisme a înregistrat, la capitolul cotei de piaţă, în prima jumătate a anului, o creştere cu 1,7%, la 8%.
La capitolul livrărilor, la finalul lunii iunie s-a înregistrat o creştere cu 2,2%, la 1.949.000 autovehicule, datorita evoluţiei pozitive de pe pieţele din Germania, Brazilia şi, în special în China.
Şi mărcile Audi, Skoda şi Seat s-au dezvoltat mai bine decât piaţa de ansamblu.
VW îşi consolidează poziţia pe pieţele din întreaga lume
În timp ce piaţa de autoturisme din Europa a înregistrat o scădere de ansamblu cu 18,4 procente, vânzările grupului VW au scăzut cu numai 11,7%, sau 1.662.900 unităţi.
În acelaşi timp, în America de Nord au fost livrate 221.900 de unităţi, în scădere cu 12,6 procente, pe o piaţă cu o scădere de 33,2%.
În America de Sud, cota de piaţă