La cea de-a 65-a ediţie a Salonului Auto de la Frankfurt, Chevrolet va lansa noul Camaro în versiunile decapotabilă şi coupe. Cu o siluetă aerodinamică şi o postură mai joasă, dar şi cu noul sistem infotainment MyLink de la Chevrolet, cea mai recentă ediţie a renumitului autovehicul american a trecut prin cea mai semnificativă reproiectare de la lansarea celei de-a cincea generaţii a modelului Camaro ca prototip, în 2006.
„Camaro s-a remarcat întotdeauna prin designul emblematic, performanţele înalte şi plăcerea de a conduce, iar noi suntem foarte mândri de noile variante coupe şi decapotabilă”, a declarat dr. Thomas Sedran, Preşedinte şi Director General al Chevrolet Europe. „Acestea înglobează noi funcţii de înaltă tehnologie care adaugă un plus de confort şi oferă clienţilor un raport calitate/preţ excelent”, a adăugat Sedran.
Aerodinamică îmbunătăţită
Noul Camaro prezintă caracteristici aerodinamice îmbunătăţite, de înaltă performanţă, care asigură o răcire mai eficientă şi mai multă stabilitate la viteze mari de deplasare. Partea frontală prezintă o grilă inferioară mai lată şi o grilă superioară mai îngustă, în timp ce priza de aer funcţională integrată în capotă contribuie la reducerea temperaturii şi a coeficientului aerodinamic. În partea din spate, capacul portbagajului, lămpile orizontale şi un difuzor de aer completează acest design nou. Atât varianta coupe, cât şi cea decapotabilă sunt echipate cu un spoiler cu o antenă integrată.
Puterea este furnizată de un motor V8 de 6,2 l cu eficienţă dovedită, care funcţionează împreună cu o transmisie manuală sau automată cu 6 trepte de viteză. Modelul cu transmisie automată include funcţia de management activ al carburantului şi sistemul de sincronizare variabilă a supapelor (VVT). Versiunea cu transmisie manuală dezvoltă o putere de 432 cp (318 kW) la turaţii de 5.900 rpm şi generează un