Bugetul Sanatatii sta pe excedent de doi ani incoace, Educatia a dat bani inapoi la ultima rectificare bugetara, pe motiv ca nu au putut fi cheltuiti, in timp ce alocarile bugetare pentru drumuri si autostrazi au scazut. Statul are bani, dar nu stie sa ii
Din 2004 pana astazi, desi veniturile companiei de drumuri au crescut in mod constant, de la un nivel de 1,6 mld. lei acum trei ani la 3,3 mld. lei in 2006, in tot acest timp cheltuielile au fost mai mari decat bugetul alocat. Deficitul este prezent si in cazul datelor la 10 luni pe anul curent, la venituri de 1,845 mld. lei compania avand cheltuieli de 2,739 mld. lei.
Cheltuielile Companiei Nationale a Autostrazilor si Drumurilor Nationale (CNADNR) s-au ridicat in primele zece luni ale anului curent la cifra de
2,739 mld. lei, cu doar 26 mil. lei mai mult decat in perioada similara a anului trecut.
In contextul in care sunt in derulare proiecte mari de infrastructura rutiera, cum ar fi autostrada Transilvania, programul de reabilitare a drumurilor nationale sau contractele de deszapezire pe perioada iernii, bugetul companiei va trebui sa fie din ce in ce mai mare, pentru a asigura si derularea proiectelor incepute anul acesta si pe cele din 2008.
Bugetul de stat nu este suficient de darnic fata de compania de drumuri, in ciuda unei lipse evidente de infrastructura rutiera, dovada ca pentru anul in curs compania a primit cu 400 mil. lei mai putin de la stat decat ar fi avut nevoie, in timp ce in 2008 deficitul este estimat sa atinga nivelul de 6,1 mld. lei. CNADNR, organismul care deruleaza proiectele de infrastructura rutiera ale Ministerului Transporturilor, a subliniat insa in mai multe randuri ca sunt bani. Mihai Grecu, directorul general al companiei, a declarat recent ca vrea "sa spulbere mitul ca nu exista bani" pentru drumuri. Cu toate acestea, tot el a declarat