¬Bucuresti: prima noapte cu autobuze pe strazi. Dupa o pauza de 21 de ani, autobuzele RATB-ului vor circula din nou noaptea. Numai ca, acum, in statii nu va mai opri Rata, ci un autobuz Mercedes EURO 4, dotat cu camera de supraveghere video si cu aer con ditionat. Autoritatile spun ca au luat aceasta masura pentru ca bucurestenii sa fie in siguranta. "Am decis sa circule doar autobuze cu sistem video pentru ca asa va putea fi monitorizata calatoria, iar incidentele raman inregistrate", a explicat purtatorul de cuvant al Regiei de Transport Bucuresti, Brandusa Raecean. Si calatoria pe blat va fi monitorizata. Echipe formate din controlori si jandarmi vor circula noaptea si vor verifica daca pasagerii au card sau bilet. In caz ca nu au, acestia vor fi amendati, scrie EVZ.
Ministerul Turismului a platit 5 milioane de euro ca sa fim confundati cu Ucraina. Clipurile de promovare a Romaniei ca destinatie turistica, realizate de CNN in 2011, seamana la nivel de concept cu spotul de promovare a Ucrainei din 2008. Difuzata prin intermediul aceluiasi post american de televiziune, campania ucraniana, aproape similara cu "Explore the Carpathian Garden", a fost puternic criticata de specialistii din tara vecina, scrie Romania Libera.
Vecini pe Calea Victoriei. Copilul Ceausescu si Regele Mihai. Atelierul unde a invatat Ceausescu cizmaria se afla in "buricul targului". In apropiere erau Palatul Regal, cafeneaua Corso, magazine de lux. Dupa stiinta politiei, inregistrata in dosarul deschis de Siguranta pe numele lui, Nicolae Ceausescu ar fi stat trei ani in atelierul lui Alexandru Sandulescu din Calea Victoriei nr. 89. Ce impresii i-a facut principala artera comerciala a Bucurestiului, nu a povestit public niciodata. Oricum, Calea Victoriei era buricul targului", "zona zero" a Capitalei. Lumea guresa si vioaie, in cele mai frumoase straie si in cele mai scump