Miercuri are loc deschiderea primului supermarket Carrefour din Bucureşti, în Piaţa Gorjului din cartierul Militari. Grupul francez îşi propune să mai înfiinţeze încă 10 supermarketuri şi un hypermarket în ţară, în decursul acestui an.
Supermarketul Carrefour va fi un magazin de proximitate, cu o strategie de "preţuri mici zilnic". Modelul comercial propus se va axa pe o gamă de aproximativ 10.000 de produse, dintre 1.000 articole sunt marcă proprie, la acelaşi preţ ca în hypermarket şi mai ieftine cu 20% în raport cu mărcile naţionale.
Printre avantajele acestui tip de magazin se numără rapiditatea la case, gama de fructe şi legume de o calitate excepţională şi garanţia „satisfacţie sau rambursare", când clientului i se schimbă produsul sau i se rambursează contravaluarea acestuia, dacă nu este mulţumit.
În plus, echipa formată din 80 de profesionişti va răspunde cu promptitudine la solicitările clienţilor. Programul supermarketului va fi de luni până sâmbătă, între 7:00 - 22:00 şi duminică, între 7:00 - 18:00.
Grupul Carrefour este cel mai mare distribuitor european şi cel de-al doilea la nivel mondial, operând mai multe tipuri de magazine: hypermarketuri, supermarketuri, hard discount şi magazine de vecinătate. Prezent în 35 de ţări din lume cu peste 15500 magazine, grupul numără peste 495000 de angajaţi. În România, grupul exploatează în prezent 22 de hypermarketuri şi 26 de supermarketuri.
Miercuri are loc deschiderea primului supermarket Carrefour din Bucureşti, în Piaţa Gorjului din cartierul Militari. Grupul francez îşi propune să mai înfiinţeze încă 10 supermarketuri şi un hypermarket în ţară, în decursul acestui an.
Supermarketul Carrefour va fi un magazin de proximitate, cu o strategie de "preţuri mici zilnic". Modelul comercial propus se va axa pe o gamă de aproximativ 10.000 de produse, dintre 1.000 articole sunt marcă