La inceputul lunii octombrie, compania Barotti International, distribuitorul marcii de imbracaminte pentru barbati Barotti, a deschis primul magazin din Romania, cu o investitie de 60.000 euro. Pana la finalul anului, compania isi propune sa mai deschida cel putin o noua locatie, urmand ca din 2010 sa abordeze o strategie agresiva de intrare in mall-urile si centrele comerciale din tara.
“Orice business care este la inceput isi asuma un anumit risc, trebuie insa sa gasesti pozitionarea si comunicarea adecvata pentru brand-ul tau. De asemenea, promisiunile brand-ului tau la nivel declarativ trebuie sa se regaseasca in ceea ce livrezi cosumatorului final. Si noi in momentul cand am luat hotararea de a incepe acest business ne-am gandit si analizat o serie de factori care tin nu numai de contextul economic, dar si la altii care tin de decizia de cumparare. Printre acesti factori sunt: pretul, beneficiile oferite de-a lungul timpului, notorietatea marcii si garantia originalitatii, in cazul produselor din import, compozitia textila si reclama”, a declarat pentru Wall-Street Tiberiu Banica (foto), director general Barotti.
“Fiecare nou jucator se confrunta cu ceea ce inseamna concurenta pe piata in care isi doreste sa activeze. Trebuie sa gasesti nisa si abordarea neexploatata inca si sa gasesti resurse financiare si umane prin care sa convingi consumatorul sa te aleaga pe tine ca brand in detrimentul concurentului tau. Nu este un moment usor sa intri pe orice piata despre care s-ar vorbi intr-un context de criza, asta este evident, dar acum am gasit aceste resurse umane si financiare pentru acest start-up”, adauga Tiberiu Banica.
Potrivit acestuia, produsele Barotti se adreseaza barbatilor care ocupa pozitii de middle management din companii nationale si multinationale, barbatilor interesati de tinute pentru ocazii speciale.
Pana la sfarsitul ac