Stâlpi de electricitate „uitaţi” în mijlocul drumurilor, un drum naţional cu gropi vopsite din „exces de zel”, o stradă de doar 750 de metri transformată în drum naţional, o centură inaugurată şi închisă la scurt timp, trotuare late de 80 de centimetri ce trec prin mijlocul câmpului reprezintă doar câteva dintre minunile infrastructurii din România.
Imaginile cu stâlpul din mijlocul centurii Craiova, despre care ministrul proiectelor de infrastructură, Dan Şova, susţine că "nu avem un stâlp în mijloc, avem un şantier cu un stâlp", readuc în prim plan câteva dintre realizările Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, dar nu numai.
Vă prezentăm cele "şapte minuni" ale infrastructurii din România.
1. Stâlpul de pe centura Iaşiului. Cazul stâlpului din mijlocul centurii Craiovei, aflată încă în stadiu de şantier, nu este singular. În 2009, televiziunile au difuzat imagini cu un stâlp de electricitate situat aproape de mijlocul centurii Iaşului, în zona comunei Uricani. Drumarii au avut grijă să semnalizeze vizibil stâlpul de electricitate care era perfect funcţional şi se pare că a rămas acolo după ce drumul a fost lărgit.
La acea vreme, Viorel Scutaru, directorul DRDP Iaşi, citat de o televiziune de ştiri, a avut o explicaţie „inedită” : "acel stâlp nu este chiar în mijlocul străzii, este lateral".
2. „Stâlpul lui Oprescu”. La sfârşitul anului 2011 au fost postate pe internet înregistrări video în care se vedea cum într-o intersecţie din Capitală şoferii încercau din greu să evite un stâlp apărut „peste noapte” în mijlocul traficului.
3. Gropile vopsite. În primăvara acestui an gândul a scris că pe DN26 Galaţi-Murgeni şoferii s-au trezit că gropile apărute după topirea zăpezilor chiar pe mijlocul drumului au fost vopsite cu grijă de drumari. Contactat la acea vreme de gândul, directorul Dir