La sase luni dupa ce a intrat in holdingul de comunicare The Group prin lansarea agentiei interactive Navidoo, antreprenorul online Vlad Stan spune ca a gasit aici sistemul de management pe care nu a reusit sa il implementeze la Vodanet, companie de la conducerea careia a plecat la sfarsitul anului trecut. In prezent, Stan isi imparte timpul intre Navidoo, consilierea altor start-up-uri online si cautarea unor modalitati de exit din Vodanet.
Pe 14 februarie 2008, The Group anunta lansarea celei de a 14-a companii din portofoliu, o agentie de comunicare online care ofera servicii de web development, e-commerce, SEO, user experience, construirea brandurilor in mediul virtual – altfel spus, tot ce tine de comunicarea pe Internet, in afara de media, de care se ocupa agentia New Media.
Plecat dintr-o companie de publishing online, Stan spune ca activitatile pe care le desfasoara acum la Navidoo nu ii erau nici pe departe necunoscute. “Eu am mai facut agentie de web design inainte. Cand am inceput cu Vodanet faceam de toate, asa era pe Internet. Faceai si site-uri pentru tine, faceai si site-uri pentru clienti”, povesteste antreprenorul.
Vlad Stan inca mai detine 40% din actiunile Vodanet, business-ul pe care l-a fondat in urma cu opt ani si pe care l-a condus, din pozitia de general manager, pana in decembrie anul trecut. Neintelegerile cu actionarul majoritar, fondul de investitii NCH, l-au determinat sa paraseasca afacerea, care insemna la acea data patru site-uri cu o audienta cumulata de 1,5 milioane de utilizatori unici lunar, o cifra de afaceri de circa un milion de euro, dar si datorii de aproximativ 500.000 de lei la bugetul statului.
La inceputul lui 2008, Vlad Stan se afla in cautarea unui partener pentru lansarea unui nou start-up online. Tot atunci, Zoltan Szigeti, presedintele The Group, se gandea sa-si largeasca portofoliul de compa