Interactive Intelligence, furnizor global de soluţii integrate pentru comunicaţii de business, a lansat Interaction Mobilizer, o nouă platformă software care permite centrelor de suport clienţi să implementeze rapid aplicaţii pentru dispozitive mobile şi site-uri de socializare.
"Tot mai mulţi utilizatori de telefoane mobile din Europa Centrală şi de Est deţin un smartphone, ceea ce înseamnă că tot mai mulţi dintre aceştia vor cere mijloace mai eficiente de a intra în contact cu centrele de suport clienţi direct de pe aceste terminalele. Am dezvoltat Interaction Mobilizer pentru a ajuta companiile să implementeze mai rapid aplicaţii mobile şi astfel să ofere clienţilor servicii de suport complete", a declarat Marcin Grygielski, Territory Manager pentru Europa de Est.
Potrivit raportului CEE Telco Industry 2011, un studiu internaţional desfăşurat în 15 state din Europa Centrală şi de Est pe un eşantion de peste 15.000 de respondenţi, aproximativ 14% dintre utilizatorii de telefoane mobile din regiune deţin un smartphone, în timp ce în România procentajul este de circa 8%.
Interaction Mobilizer permite organizaţiilor să furnizeze aplicaţii mobile pentru clienţii care utilizează telefoane cu diverse sisteme de operare precum iOS, Android sau Windows. De asemenea, noua soluţie facilitează dezvoltarea şi implementarea de aplicaţii pentru orice dispozitiv mobil, dar şi pentru site-uri de socializare. În plus, prin funcţionalităţile de social media pe care noua soluţie le deţine, aceasta permite autentificarea utilizatorului şi prin intermediul contului de Facebook.
Organizaţiile care utilizează Interaction Mobilizer îşi pot personaliza soluţiile mobile şi le pot distribui prin intermediul magazinelor de aplicaţii (Android, Apple, Google sau Microsoft) sau pe site-urile proprii.
“Pe fondul reducerii costurilor ş